Kuring nyaéta nasabah BRI saprak Agustus 2011 nepi ka ayeuna, salila jadi nasabah, saban poé kuring sok ngalakonan transaksi poéan aktip boh transfer boh menabung ka rekening pribadi. Masalah mimitian mecenghul sabot saban poé kuring kudu menyetor duit hasil usaha kalayan denominasi leutik/ recehan.
Teller bank sok mempersulit waktu baris menyetor duit kasebut ka tabungan, sarta penclutna dina tanggal 4 sarta 5 Oktober 2011 setoran pikeun tabungan kuring ti total setoran Rp 12 juta (denom recehan Rp 500 saloba Rp 150.000) ditampik pihak teller. Sarta jumlah setoran ka tabungan dikurangi jumlah duit recehan kasebut, patugas teller tetep henteu daék narima setoran duit recehan kasebut ka tabungan kuring.
Naha memang BRI geus lain bank Rahayat deui ku kituna henteu daék setoran duit recehan? Padahal duit anu kuring setor ogé hasil transaksi usaha kuring ti langganan sarta kuring henteu kungsi nampik pembayaran ti langganan jeung duit receh. Alatan memang duit kasebut masih lumaku sarta jadi pakakas pembayaran anu sah. Kuring geus konfirmasi ka BRI via 14017 saloba 2 kali tapi kuring tunggu konfirmasina tacan ogé mecenghul.
Ngaliwatan Surat pamaca ieu kuring hayang aya kejelasan ti BRI patali hal kasebut. Alatan kakuciwa ieu kuring sarta 4 staf kuring anu kabéhanana buka rekening di BRI jadi berfikir deui pikeun néangan bank alternatif anu memang bener bener merakyat. Hatur nuhun kompas.com luhur kasempetanana.
Rijaludin
Perum Goalpara Asri C4 No.3
Sukabumi
Dibaca 758 Kali
Source : http://www1.kompas.com/suratpembaca/read/26755
0 komentar:
Posting Komentar